[Genster] Stylistky Gensteru vědí, co vám sluší a padne i když vás nikdy neviděly. Jak? Na základě dat a personalizace
P Budoucnost maloobchodu = data a personalizace. A ve fashion retailu tato rovnice platí dvojnásob. Michaela založila první online stylingovou a nákupní službu pro muže v České republice. Protože data ukazují, že muže nakupování opravdu nebaví, nebo na to nemají čas.
Jak to, že v Gensteru vědí, co vám bude slušet i bez toho, aby vás viděli? Ukážeme vám, která data pomáhají Gensteru prodat více oblečení a jak s nimi pracujeme. Porovnáme tradiční personalizaci e-shopů (pomocí cookies, minulých preferencí, podobnosti pro uživatele) v kombinaci s prací našich stylistek, které nakupují oblečení podle profilu klienta, předchozí zpětné vazby a podobnosti s ostatními skupinami mužů. V Gensteru věříme, že z dlouhodobého hlediska by tento přizpůsobený přístup mohl vyřešit i efektivitu výroby oděvů. Michaela Genster založila před 2,5 lety a od té doby oblékl více než 2 000 mužů, z toho 60% obléká pravidelně několikrát do roka.
Přednášející:
Michaela Kloudová – CEO and Co-founder of Genster

Čas přednášky

11:30 – 12:00

Registrace ukončeny, děkujeme za váš zájem.